Ekonomi

Bizim Toptan’ın cirosu 9,3 milyar TL oldu

Yeni mağaza açılışları ve dijital altyapı yatırımlarını ara vermeden sürdüren Bizim Toptan, 2022 yılının ilk dokuz ayında cirosunu, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 89,3 artırarak 9,3 milyar TL’ye yükseltti.

Türkiye’nin mağaza sayısı bakımından en büyük toptan marketi Bizim Toptan, bu yılın üçüncü çeyrek dönemine ait finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Bizim Toptan, 2022 yılının ilk dokuz ayında cirosunu bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 89,3 artırarak 9,3 milyar TL’ye yükseltti. Yeni mağaza açılışları, yapay zeka modellemesiyle desteklenen kampanyalar ve dijital altyapı yatırımlarıyla son üç aylık dönemde de güçlü finansal performansını devam ettiren Bizim Toptan’ın satış geliri yüzde 106,7 artışla 3,8 milyar TL olarak gerçekleşti. Büyüme ve yaygınlaşma odağını sürdüren Bizim Toptan, bu yıl yeni açılışlarla beraber toplam 178 mağazasıyla faaliyet alanını genişleterek Türkiye’nin erişilebilirlik açısından en yaygın toptan marketi konumunu daha da güçlendirdi.

Bizim Toptan’ın artan cirosu içinde, iştiraki olan ve tedarikinin önemli bir kısmını karşıladığı Seç Market iş ortaklığı tedarik modelinin büyümesinin de payı bulunuyor. Seç Market’in iş ortağı olan esnaf, kendi işinin sahibi olmayı sürdürürken, aynı zamanda kendisine sunulan geniş ürün gamı ve uygun fiyat avantajlarıyla yoğun rekabetin yaşandığı sektörde konumunu güçlendiriyor, cirosunu ve müşteri memnuniyetini artırıyor. Seç Market raf diziliminden ürün tedarikine, dijital altyapıdan sosyal medya iletişimine, pazarlamadan satın almaya kadar birçok alanda iş ortaklarına destek veriyor.

Balcı: “Güçlü büyümemizi sürdüreceğiz”

Şirketin ilk dokuz aylık finansal sonuçlarını değerlendiren Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı şunları söyledi: “Türkiye genelinde daha geniş kitlelere ulaşmak ve aynı zamanda müşteri memnuniyetini artırmak için dijitalleşmeye yönelik yatırımlarımızın yanı sıra yeni mağaza açılışlarımızı hız kesmeden devam ettiriyoruz. Bu dönemde 20 temel üründe fiyatları 60 gün süresince dondurarak hane ve ülke ekonomisine katkı sağladığımız kampanyamız da büyük ilgi ve takdir gördü. Tüm bu çalışmalarımız yılın üçüncü çeyreğinde satış gelirlerimizin artmasında önemli rol oynadı. Ayrıca esnafımızı desteklediğimiz, Seç Market iş modelimizde de üçüncü çeyrek sonunda 2 bin 206 mağazaya ulaştık. Artık bir toptancı market olmanın ötesine geçerek; kurumsaldan bireysele, geleneksel esnaftan ev dışı tüketim sektörüne tüm ana müşteri kanallarında, müşteri bazında analiz gücüne sahip güçlü bir ticaret platformuyuz. Bu gücümüzle, yılın son çeyreğinde de güvenilir ve yüksek kalitede ürünlerimiz, geniş ürün ve hizmet yelpazemiz, uygun fiyatlarımız ve cazip kampanyalarımızla halkımıza hizmet vererek büyüme trendimizi devam ettireceğimizi öngörüyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gerçek ve kaliteli istanbul eskort bayanları
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Cevizli Escort
Battalgazi Escort
Turgut Özal Escort
Eğitim Escort
Hadımköy Escort
Pınartepe Escort
Tatlısu Escort
Atatürk Escort
Katipmustafa Çelebi Escort
Kültür Escort
Balabanağa Escort
Sümer Escort
Cumhuriyet Escort
İshaklı Escort
Nuripaşa Escort
Ulupelit Escort
Kemalpaşa Escort
Cevizlik Escort
Şenlikköy Escort
Karacaköy Escort
Kordonboyu Escort
Çağlayan Escort
Küçük Sinekli Escort
Necip Fazıl Escort
Boyalık Escort
Akbaba Escort
Kireçburnu Escort
Gülbahar Escort
Adnan Menderes Escort
Baltalimanı Escort
Hüseyinli Escort
Telsiz Escort
Avrupa Yakası Escort
Pınar Escort
Bahçelievler Escort
Göçe Escort
Taşdelen Escort
Nine Hatun Escort
Teke Escort
Çınar Escort
Sultaniye Escort
Esenyurt Escort
Emin Sinan Escort
Postane Escort